Güncel Yazılar

Oyunlar

Aksiyon Oyunları

Yarış Oyunları

Uygulamalar

Çarşamba, Aralık 25, 2013

Fort Boyard FULL APK - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)


Aslında bugünkü konuma nasıl başlasam bilmiyorum. Oyunumuz Fort Boyard adını daha önceden televizyonda duymuş olabilirsiniz sonuç olarak bir yarışmanın android platformuna aktarılmış halidir aksiyon, macera, akıl oyunları ve dahası sizleri bekliyor... Fort Boyard'ı bilmeyenler için kısaca anlatmak istiyorum; Fransa'nın limanında bulunan kayalıklar üzerine inşa edilmiş bir kalede geçen insanın sınırlarını zorlayan bir yarışmadır. Türkiye'de Star TV kanalında kısa bir süre yayınlanmıştı "Hazine Adası" adı ile bugün internette gezinirken Bulkypix firması tarafından oyunun yapıldığını gördüm hemen sizlerle paylaşmak istedim böyle bir oyundan mahrum kalmanızı istemem. Zaten oyun resimlerine bakınca nasıl bir mahlukata bulaştığınızı anlayacaksınız. Bağımlılık yapıcıdır sabahtan bu yana oynuyordum siteye yazı yazmak için telefonu bıraktım. Fort Boyard'ı oynamak için orta düzey İngilizce yeterli olacaktır. Oyun genel olarak fiziksel hareketlere dayansa da karşınıza çıkıp soru soran profesörde bulunuyor. Fiziksel görevleri tamamlayıp profesörün sorularını doğru cevaplayarak hazineye ulaşmayı amaç biliniz. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da %60 indirim ile 1.35$'dan satılmaktadır bizde her şey ücretsiz....

Oyunumuzdan Görüntüler




Fort Boyard FULL APK
Kurulumu
Fort Boyard FULL APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Designed By