Güncel Yazılar

Oyunlar

Aksiyon Oyunları

Yarış Oyunları

Uygulamalar

Perşembe, Aralık 19, 2013

Hill Climb Racing v1.13.0 MOD APK - PARA ve YAKIT HİLELİ


Yılbaşı yaklaşıyor android platformunun ünlü oyunları yavaş yavaş yılbaşı havasına girmeye başladılar bunlardan biriside hepinizin severek oynadığı bağımlısı olduğu ufak ama sürükleyici oyun Hill Climb Racing. Her güncellemesini iple çekiyorum açıkçası çünkü birçok yenilik geliyor versiyon 1.13.0 ise; bir yeni araç ve iki yeni bölüm eklenmiş bulunuyor. Oyunda yaşanan para ve yakıt sıkıntısını bildiğim için sizlere MOD olarak paylaşıyorum MOD bana ait değildir vakit ayıramadığım için ben yapmadım ama sorunsuz çalışmaktadır, yılbaşı havası oyun evrenini hakimiyetine almış bulunuyor. Yeni makinemize gelirsek Dragster denen oldukça hızlı bir araçtır, eklenen yılbaşı ve gece temalı iki bölüm bulunuyor. SINIRSIZ PARA VE YAKIT hilesi sizleri bekliyor. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 1.000.000'dan fazla indirilmiştir.

Oyunumuzdan Görüntüler



Hill Climb Racing v1.13.0 MOD APK
Kurulumu
Hill Climb Racing v1.13.0 MOD APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
Para ve yakıt hilesi : tek yapmanız gereken parasal değerinizi kontrol edip oyuna girmek. unlimited coins/gas

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Designed By