Güncel Yazılar

Oyunlar

Aksiyon Oyunları

Yarış Oyunları

Uygulamalar

Çarşamba, Temmuz 23, 2014

Bana Artık Hicran De Dizisi Konusu ve Oyuncu Kadrosu

hicran dizisi, kanal d hicran dizisi, buğra gülsoy yeni dizisi hicran, aslı enver yeni dizisi hicran, hicran oyuncuları, HİCRAN OYUNCULARI, hicran dizisi oyuncuları, hicran dizisi ne zaman başlıyor, hicran dizisi oyuncu kadrosu, hicran dizisi konusu, hicran dizisi hangi gün yayınlanıyor, hicran dizisi yayın günü ve saati

Kanal D'ye yeni sezonda çok iddialı dizilerle geliyor. Bu dizilerden birisi de Hicran dizisi. Hicran Dizisi başrollerinde Aslı Enver ve Buğra Gülsoy yer alıyor... Hicran dizisinin Yönetmeni, Volkan Kocatürk, senaryo ise Çoşkun Irmak'a ait.
hicran dizisi oyuncuları
Bana Artık Hicran De

Oyucular:
 Bana Artık Hicran De dizisi Hicran - Aslı Enver
 Bana Artık Hicran De dizisi Buğra Gülsoy
 Bana Artık Hicran De dizisi Lale - Şebnem Hassanisoughi
 Bana Artık Hicran De dizisi Alican Yücesoy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Designed By