Güncel Yazılar

Oyunlar

Aksiyon Oyunları

Yarış Oyunları

Uygulamalar

Perşembe, Temmuz 24, 2014

KANAL D BENİM ADIM GÜLTEPE DİZİSİ OYUNCULARI VE KONUSU

 KANAL D BENİM ADIM GÜLTEPE DİZİSİ OYUNCULARI VE KONUSU, benim adım gültepe dizisi, benim adım gültepe dizisi oyuncuları, benim adım gültepe oyuncuları kimler, benim adım gültepe dizisi kanal d, ekin koç yeni dizisi, ekin koç benim adım gültepe ne zaman başlıyor, benim adım gültepe dizisi konusu, benim adım gültepe dizisi nerde çekiliyor, benim adım gültepe dizisi yayın günü, benim adım gültepe dizisi hangi gün, benim adım gültepe oyuncu kadrosu, benim adım gültepe oyuncularının gerçek isimleri..
benim adım gültepe dizisi

Dizinin yönetmeni Zeynep Günay Tan Dizide özellikle Sana Bir Sır Vereceğim dizisinin yakışıklı oyuncusu Ekin Koç dikkat çekiyor. Dizinin final yapmasının ardından Ekin Koç fanları yeni dizisinin merak ediyordu. Ekin Koç'un Sinem Kobal ile aynı dizide oynayacağı konuşuluyordu. İkilinin hangi dizide oynayacağı merak edilirken Ekin Koç Kanal D'nin yeni dizisi Benim Adım Gültepe dizisinin kadrosuna geçti. Bakalım Sinem Kobal da bu dizi de yer alacak mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Designed By